Klacht Vodafone: Teveel betaald abonnementsgeld niet volledig terugbetaald.

G. Degenkamp

Bij afsluiten contract zijn voorwaarden, levering en prijs vastgelegd. Die prijs verschijnt niet op de facturen, daar worden de officiële "listprijzen" genoemd. Verder ook de kortingen, waarbij het bedrag van de korting op verschillende plaatsen in de rekening kan opduiken. Dus onoverzichtelijk en moeilijk te controleren.
Bij de voorbereiding voor het vernieuwen van het contract bestudeer ik de rekeningen en dan blijkt dat Vodafone mij meer in rekening brengt dan de afgesproken contractprijs. Vodafone erkent dit spontaan en biedt restitutie aan over de laatste drie maanden. Daar ga ik niet mee akkoord omdat dit al sinds het begin van het contract speelt en omdat de fout door Vodafone is gemaakt. Dan is het vergoeden van slechts drie maanden onbillijk. Vodafone is niet te vermurwen, dit zijn "onze" voorwaarden.

Terugbetaling van teveel in rekening gebracht abonnementsgeld betaald sinds 20 juli 2014. Dus niet over de laatste drie maanden zoals toegezegd, maar over de volle periode ( 1 jaar) van het contract.

Ook een klacht indienen over Vodafone?