Klacht Vodafone: Teveel betaald voor een abonnement van 9 euro!!!

Klachtnummer
# 446280
Gebruiker
Marilêne
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb 2 maanden geleden een abonnement afgesloten voor mijn zoontje van 13 van 9 euro per maand , met 2 giga aan internet bundel, tot mijn verbazing zag ik vandaag dat er 100 euro aan internet was verbruikt in de maand April , als mijn internet op is gaat het langzamer en is gratis hetzelfde bij mijn man en zoon en dochter , maar dus niet bij mijn zoontje , ik vind dit heel raar want dat is mij nooit gemeld terwijl ik al jaren eren zeer tevreden klant van jullie ben en mijn dochter en zoon ook overgestapt zijn naar jullie omdat het altijd goed is bij Vodafone. Tot mijn verbazing zie ik dat hij in de maand mei ook al voor 100 euro gebruikt heeft dit kan toch niet waar zijn bij een abonnement van 9 euro!!!!! Ik heb gebeld en moest een klacht indienen via de website, ik hoop op snel reactie en geld terug

Gewenste oplossing

Geld terug geven voor een trouwe klant

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen