Klacht Vodafone: Teveel betaald voor een abonnement van 9 euro!!!

Marilêne

Ik heb 2 maanden geleden een abonnement afgesloten voor mijn zoontje van 13 van 9 euro per maand , met 2 giga aan internet bundel, tot mijn verbazing zag ik vandaag dat er 100 euro aan internet was verbruikt in de maand April , als mijn internet op is gaat het langzamer en is gratis hetzelfde bij mijn man en zoon en dochter , maar dus niet bij mijn zoontje , ik vind dit heel raar want dat is mij nooit gemeld terwijl ik al jaren eren zeer tevreden klant van jullie ben en mijn dochter en zoon ook overgestapt zijn naar jullie omdat het altijd goed is bij Vodafone. Tot mijn verbazing zie ik dat hij in de maand mei ook al voor 100 euro gebruikt heeft dit kan toch niet waar zijn bij een abonnement van 9 euro!!!!! Ik heb gebeld en moest een klacht indienen via de website, ik hoop op snel reactie en geld terug

Geld terug geven voor een trouwe klant

Ook een klacht indienen over Vodafone?