Klacht Vodafone: tijdelijke stopzetting van abonnement niet doorgevoerd!!!

Klachtnummer
# 114433
Gebruiker
Jolystoltenkamp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In maart een tijdelijke stopzetting van mijn abonnement aangevraagd voor de periode van 1 mei tot 1 september. Op 16 maart heb ik een bevestigingsbrief ontvangen dat het doorgevoerd zou worden. In mei ben ik gaan bellen, omdat de stopzetting nog steeds niet doorgevoerd is. Op 17 mei een email ontvangen dat er een case is aangemaakt?? Een maand later, 17 juni, nog steeds niks geregeld. De facturen mei en juni heb ik gestorneerd.

De oplossing

Ik wil dat de tijdelijke stopzetting wordt ingevoerd per 1 mei en dat ik een creditering krijg van deze maanden voor de kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen