Klacht Vodafone: Time-out abonnement loopt al twee maanden te lang door

Klachtnummer
# 167896
Gebruiker
AnitavN
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb bij Vodafone een time-out aangevraagd van september t/m februari, ivm stage in het buitenland. Dus vanaf 1 maart zou mijn abonnement gewoon weer moeten lopen, dat was toen niet het geval. Na meerdere malen in de winkel te zijn geweest en klantenservice te hebben gebeld, is mij verteld dat ik vanaf 1 april mijn abonnement weer zou moeten kunnen gebruiken. Omdat mijn resterende dagen van mijn abonnement wel gewoon afliepen heb ik toen mijn abonnement alvast verlengd met een nieuw toestel. Tot nu toe kan ik mijn nieuwe mobiel en mijn abonnement nog steeds niet gebruiken. Iedere week bel ik met de klantenservice om te vragen hoe het ervoor staat met het 'deblokkeren' van mijn abonnement. Dan krijg ik nooit iemand aan de telefoon die daadwerkelijk met mijn zaak bezig is omdat 'technische dienst niet voor klanten bereikbaar is'. Steeds word mij verteld dat ik moet afwachten.. Dit speelt nu al ruim 2 maanden en er zit naar mijn idee geen vooruitgang in. Het duurt gewoon veel te lang!!

Gewenste oplossing

Ik hoop dat Vodafone ervoor kan zorgen dat ik zsm mijn abonnement weer kan gebruiken en dus ook eindelijk mijn nieuwe toestel in gebruik kan nemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen