Klacht Vodafone: Toegegeven fout van medewerker bij Vodafone over aantal MB's internet.

Klachtnummer
# 72510
Gebruiker
Espanjer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had nog geen 8 uur gebruikt gemaakt van mijn nieuwe 1GB internetbundel of ik zat er al 100% overheen. Toen belde ik de klantenservice en het meisje (Kim) wie mij geholpen heeft zei dat ik de sms als niet verstuurd kon beschouwen en stuurde mij een SMS met daarin mijn overgebleven MB's! ( ik heb dus zwart op wit dat ik nog internet over had) vervolgens krijg ik een week later een SMS dat ik meer dan 100Euro over mijn internetbundel heen zat. Na 5 keer met verschillende mensen gebeld te hebben is mij iedere keer beloofd dat ze er achteraan zouden gaan, en is toegegeven dat Kim het berichtje niet had mogen sturen. Als zij mij niet had gezegd dat ik verder kon internetten, had ik mijn internet uitgezet en alleen gebruik gemaakt van Wifi en dan had ik geen hoge rekening gehad. Nu heb ik een rekening van 165 euro ipv 35 euro!! Dit is een inmens bedrag voor een student en kan ik niet missen, helemaal niet als het niet mijn fout is! Graag hoor ik van u en wacht ik op een passende oplossing.

De oplossing

Wat ik verwacht van Vodafone is dat zij het extra bedrag dat voor het internet gebruik is gerekend, vergoeden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen