Opgelost door Vodafone: Toestel defect geleverd moet lang wachten op een nieuwe

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 170872
Gebruiker
dannyk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een toestel defect ontavngen, ik wil deze in de winkel omruilen maar omdat ik het telefonisch bestel is dit niet mogenlijk. Hun systeem kan dat niet verwerken en daarom moet ik de telefoon opsturen en daarna pas sturen ze een nieuwe terug. Als ik dan vraag of ze me de kosten vergoeden van de tijd dat ik geen toestel heb kunnen ze me niets vertellen. Ik wil graag z.s.m. een werkend toestel of een oplossing voor dit probleem. Iedereen van de klantenservices zegt het eens te zijn met me maar niemand kan mij helpen wat een service...

De oplossing

Liefst vandaag nog een werkend toestel of een oplossing...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    dannyk
    Datum
    Na een uur lang discissie voeren met een medewerker van Vodafone in een van hun winkels was het ineens wel mogenlijk en heb ik het toestel omgeruild gekregen.

    Volgende keer graag eerder aan oplossingen denken ipv regels voorlezen en niet meedenken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
dannyk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen