Klacht Vodafone: Toestel wordt niet geleverd

Klachtnummer
# 257516
Gebruiker
iPhone-55
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben gebeld door Vodafone over de verlenging van mijn contract deze heb ik aangepast en verlengd. En iom de verkopen een nieuw toestel besteld.
Deze werd 4 dagen bezorgt, ik moest thuis zijn ivm het tekenen van een contract .
In het contract is door Vodafone een verkeerde geboortedatum vermeld.
Aldus werd het toestel weer mee genomen met de mededeling bel maar met Vodafone
Dus gebeld maar na lang wachten maar een klacht ingediend op de website van Vodafone
Na 3 dagen krijg ik een bericht dat het nog even zou duren voor ze op de klacht zouden reageren. ( onbegrijpelijk dat ze zo omgaan met klanten)
Weer enige dagen later een mail met excuses het was een systeemfout.
Hiervoor moet de koop worden geanuleerd en weer opnieuw ingevoerd worden.
Daarna niets meer gehoord.

De oplossing

Gebeld worden door Vodafone en laten weten wanneer het toestel nu komt.
En val mij niet lastig met allerlei bedrijfsfouten waar ik niets meekan.
En ga eens adequaat om met klachten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen