Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Vodafone: Toll free nummers blijken niet ´free´
Details
Klacht
Onlangs ben ik begonnen bij een nieuwe organisatie, waarbij men toll free nummers heeft om internationale meetings te kunnen houden. Echter blijkt dat deze nummer helemaal niet gratis zijn en heb ik in November 2017 al 85 euro voor een overleg moeten betalen en in December 2017 nogmaals 168,19 euro. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en zij kunnen mij niet vertellen als een toll free nummer wel of geen kosten heeft, dit kunnen zij pas op de rekening zien. Ook in de app waar verbruikerskosten staan, kon ik pas op de rekening deze extra kosten zien staan. Hierdoor heb ik in December 2017 nogmaals gebeld, aangezien de rekening voor November pas eind December komt.Gewenste oplossing
Terug betaling van deze extra kosten en duidelijkheid vanuit Vodafone indien een nummer wel of geen extra geld kost.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.