Klacht Vodafone: Uitermate slechte klant- en dienstverlening

San10no

2 juli brief ontvangen dat Vodafone is vertraagt met incasseren van de hardware kosten en dat met rekening van juli wordt geïncasseerd. Bij vragen kan ik contact opnemen via nummer 08000202011 staat in de brief. Sedert 26 mei heb ikzelf de hardware kosten betaalt, daarnaast is het gratis nummer in de brief niet in gebruik. Bel ik zelf eerst naar 043-3514525, vervolgens ook 1201 en vertelt het bandje dat om 09u het bijzonder druk is en wordt het gesprek verbroken. Ik vind het erg beschamend dat Vodafone haar administratie niet up to date is, niet adequaat gehandeld wordt en onbeschoft wordt behandeld. Een brief met alleen maar onjuistheden, geen mogelijkheid tot contact, beschaamt mij vertrouwen. Zoals de brief, de dienstverlening te wensen overlaat, zo vertrouw ik het ook niet dat waar ik voor betaal dat daadwerkelijk krijg. Ik hoop binnen 24-uur contact te krijgen hierover, omdat ik de factuur van juli heb gestorneerd, eerder via Vodafone website berichten gestuurd, geen enkel respo

Telefonisch contact en dan kan de oplossing worden besproken.

Ook een klacht indienen over Vodafone?