Klacht Vodafone: Uitermate slechte klant- en dienstverlening

Klachtnummer
# 121670
Gebruiker
San10no
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2 juli brief ontvangen dat Vodafone is vertraagt met incasseren van de hardware kosten en dat met rekening van juli wordt geïncasseerd. Bij vragen kan ik contact opnemen via nummer 08000202011 staat in de brief. Sedert 26 mei heb ikzelf de hardware kosten betaalt, daarnaast is het gratis nummer in de brief niet in gebruik. Bel ik zelf eerst naar 043-3514525, vervolgens ook 1201 en vertelt het bandje dat om 09u het bijzonder druk is en wordt het gesprek verbroken. Ik vind het erg beschamend dat Vodafone haar administratie niet up to date is, niet adequaat gehandeld wordt en onbeschoft wordt behandeld. Een brief met alleen maar onjuistheden, geen mogelijkheid tot contact, beschaamt mij vertrouwen. Zoals de brief, de dienstverlening te wensen overlaat, zo vertrouw ik het ook niet dat waar ik voor betaal dat daadwerkelijk krijg. Ik hoop binnen 24-uur contact te krijgen hierover, omdat ik de factuur van juli heb gestorneerd, eerder via Vodafone website berichten gestuurd, geen enkel respo

De oplossing

Telefonisch contact en dan kan de oplossing worden besproken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen