Klacht Vodafone: Unlock mijn Nokia 108

F. Stuyver

via een kennis ben ik in het bezit gekomen van een mobiele telefoon van het Merk Nokia, type 108. Deze is verkocht door Vodafone met een prepaid abonnement. Helaas is de bijbehorende simkaart verloren gegaan. Omdat ik de telefoon wilde gaan gebruiken en deze voorzien bleek van een simlock heb ik via de website van Vodafone een unlock code aangevraagd. Tot drie maal toe heb ik via de site geen enkele reactie gehad. Daarom ben ik in december 2016 maar naar de Vodafone winkel in Veenendaal gegaan. Daar kon men mij op dat moment niet meteen helpen maar als ik mijn gegevens achterliet zou men mij via de mail de benodigde informatie toesturen. Een aantal weken gewacht maar niets meer vernomen. Daarom nogmaals naar de winkel. duizend excuses en men zou er meteen mee aan de gang gaan. Ik zou of een mail krijgen en gebeld worden. En ja, mijn gegevens waren bekend. Uiteindelijk nog 3 maal terug geweest en tot nu toe nog steeds een telefoon die mijn eigen simkaart (geen Vodafone) niet wil herkennen. En ook nog steeds geen contact en/of unlock code.

De telefoon un-locken zodat ik de telefoon met een willekeurige simkaart er in kan gebruiken

Ook een klacht indienen over Vodafone?