Klacht Vodafone: Unlock mijn Nokia 108

Klachtnummer
# 256135
Gebruiker
F. Stuyver
Datum
0 reacties

Details

De klacht

via een kennis ben ik in het bezit gekomen van een mobiele telefoon van het Merk Nokia, type 108. Deze is verkocht door Vodafone met een prepaid abonnement. Helaas is de bijbehorende simkaart verloren gegaan. Omdat ik de telefoon wilde gaan gebruiken en deze voorzien bleek van een simlock heb ik via de website van Vodafone een unlock code aangevraagd. Tot drie maal toe heb ik via de site geen enkele reactie gehad. Daarom ben ik in december 2016 maar naar de Vodafone winkel in Veenendaal gegaan. Daar kon men mij op dat moment niet meteen helpen maar als ik mijn gegevens achterliet zou men mij via de mail de benodigde informatie toesturen. Een aantal weken gewacht maar niets meer vernomen. Daarom nogmaals naar de winkel. duizend excuses en men zou er meteen mee aan de gang gaan. Ik zou of een mail krijgen en gebeld worden. En ja, mijn gegevens waren bekend. Uiteindelijk nog 3 maal terug geweest en tot nu toe nog steeds een telefoon die mijn eigen simkaart (geen Vodafone) niet wil herkennen. En ook nog steeds geen contact en/of unlock code.

De oplossing

De telefoon un-locken zodat ik de telefoon met een willekeurige simkaart er in kan gebruiken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen