Klacht Vodafone: veel te hoog abonement aangesmeerd

Tuiti

ik ging mijn abonement verlengen bij de vodafone winkel en toen vroeg ik welke aanbiedingen er waren en die man vertelde mij de aanbiedingen
Toen zei ik dat ik graag iets minder in de maand kwijt wil zijn toen kwam hij met ja je zit wel eens iets boven je abonement je kan beter iets meer bel minuten nemen.
nou ok dacht ik toen en het internet dan ja dat is wel goed zo zei ik alleen mag het wel iets sneller.Toen zei hij van dat kan wel moet je vodafone smart nemen ik vroeg is dan het internet sneller hij zei ja zeker veel sneller. Toen hebben we hem afgesloten en toen kwam ik thuis en toen keek ik nog eens goed en toen zag ik dat ik inplaats van meer belminuten minder belminuten had genomen en internet 1400 mb nou ik internet nooit op de telefoon bijna altijd wi-fi maar als ik dan dat snelle internet wil gebruiken dan is het internet niet vooruit te branden maar moet er wel dik voor betalen en ik kan het alleen maar gebruiken in de grote plaatsen. Niet normaal betaal +/- 55Euro

verlaging contract of nieuw contract

Ook een klacht indienen over Vodafone?