Klacht Vodafone: Veel teveel getaald voor diensten,

Klachtnummer
# 311624
Gebruiker
KoosjeH
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Neflix via vodafone ingekocht. Mail van netflix dat er niet betaald is , wel via vodafone betaald. Daarover gechatd begin juni met vodafone, zouden daar achter aangaan. Na een maand nog steeds geen netflix, reactie nu vodafone: regel het zelf maar. Volgens mij koop ik iets in via vodafone en zijn zij mijn aanspreekpunr. Ook al gechat met vodafone over ziggokorting, nog steeds niet gekregen. Vorig jaar meer dan een half jasr dubbele data via ziggo gemist omdat het vodafone maar steeds niet lukte om dat te regelen. Graag geld netflix en korting ziggo binnen 2 weken teugstorten

De oplossing

Zie bov n en het direct regelen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen