Klacht Vodafone: Veel verkeerde informatie van de medewerkers van vodafone klantenservice

Klachtnummer
# 156583
Gebruiker
Sanne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het abonnement zou 9 februari 2015 al stop gezet worden voor ons, maar dat is nooit gedaan. Nou heb ik begin februari/eind januari contact opgenomen en ik zou binnen een paar dagen wat horen. Niks meer gehoord, dus na een week weer zelf gebeld, toen was er nog niks gebeurd en moest ik na een halve week weer terug bellen voor meer informatie. Dit gedaan en toen was er nog geen creditering aangemaakt. Medewerker zou dat gelijk in orde maken en het zou binnen een week op onze rekening staan. Nu een week later weer gebeld om uitleg te krijgen over de creditnota die we hebben ontvangen, maar de medewerker kon geen creditnota vinden, dus kon ons ook geen uitleg hier over geven! En voordat het bedrag op onze rekening staat kon ineens ipv 1 week zo'n 21 dagen gaan duren wat toch wel heel veel scheelt met wat er eerder is besproken!
Ik heb nu al zo vaak moeten bellen en we hebben nog steeds ons geld niet terug wat door jullie fout iedere maand is afgeschreven!!

De oplossing

Ik heb nu al zo vaak moeten bellen en verwacht daar toch wel een aangename compensatie voor aangezien het allemaal zo lang duurt en het jullie fout is dat dit niet goed is gegaan.
Ook wil ik graag het geld wat we nog krijgen zsm op de rekening ontvangen en informatie hebben over de creditnota en wil ik weten waarom de factuur bedragen zo veel verschillen, want het nummer is al minimaal een jaar niet meer gebruikt!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen