Klacht Vodafone: Verhoogde rekening, geen sms bij overschrijding internetbundel

Klachtnummer
# 65748
Gebruiker
ttiimmm
Datum
0 reacties

Details

De klacht

3 maanden geleden had ik ineens een extreem hoge rekening ivm met het overschrijden van mijn internetbundel. Dit terwijl ik geen waarschuwings-sms heb ik gehad met dat ik nog 25% van mijn bundel over heb. Ik heb hierover gebeld naar Vodafone en ze hebben de fout toegegeven en gezegd dat ze een creditfactuur gaan sturen. Na nog een keer gebeld te hebben heb ik deze gehad. Ze hebben wij plichtig beloofd dat het niet meer zou gaan gebeuren. Echter ga ik nu blijkbaar elke maand over mijn internetbundel heen en krijg ik daar nog steeds geen sms voor als ik bijna door mijn bundel heen ben. Ik blijf maar dure rekeningen krijgen. Vodafone wilt dat ik vervolgens eerst deze dure facturen ga betalen en wordt dat een aantal weken later weer gecrediteerd. Dit lijkt mij een hele onlogische manier. Deze maand zit ik volgens mij weer over mijn bundel en wederom heb ik geen sms gehad. Zo blijft het elke maand weer hetzelfde en mag ik eerst 30 minuten in de wacht hangen voor een nieuwe valse belofte

De oplossing

Goede facturen krijgen en gewoon een waarschuwing als ik nog maar 25% van mijn internetbundel heb. Zoals dat hoort. Ook wil ik de onterechte kosten direct gecrediteerd krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen