Klacht Vodafone: Verkeerd abonnement

Marleen

Ik heb begin juni gebeld met Vodafone om mijn abonnement te verlengen, afgesproken was een abonnement met onbeperkt bellen/ smsen en 2GB internet (dezelfde bundels die ik al had) en een iphone 5s met een bijbetaling van 312,-.
Het toestel keurig ontvangen maar het abonnement was verkeerd ik kreeg namelijk maar 300 belminuten indien ik mijn toestel zakelijk gebruik is dit een groot probleem voor mij. Ik heb direct gebeld en de medewerker zou het doorzetten naar de betreffende afdeling.
Volgende dag weer gebeld omdat mijn minuten ondertussen op waren van de medewerker kreeg ik te horen dat ik dan maar met een ander toestel moest bellen en de reactie op mijn klacht afwachten, intussen meerdere keren gebeld en gemaild tot ik een maand later een smsje kreeg om 22.00 s'avonds dat er inderdaad een fout was gemaakt en dat mijn abonnement word omgezet naar het juiste abonnement. Maar ik heb kosten gemaakt, meer dan 400 min met een ander toestel moeten bellen ik krijg daarvoor 29,- vergoed.

Ik vind 29,- geen compensatie ik heb er ontzettend veel tijd in moeten steken terwijl het de fout was van Vodafone, ik heb daarnaast meer dan 400 minuten met een ander toestel moeten bellen. Ik eis dan ook dat Vodafone met een gepaste compensatie komt want alleen 400 minuten x 0.30 cent is al 120,- en dan heb ik het nog niet eens over het ongemak en de verloren tijd.

Ook een klacht indienen over Vodafone?