Klacht Vodafone: Verkeerd geïnformeerd In mei 2016 heb ik een (Red) abonnement bij Vodafone afgesloten met Iphone 6S plus als toestel. Dit heb ik

Karim

In mei 2016 heb ik een (Red) abonnement bij u afgesloten met Iphone 6S plus als toestel.
Dit heb ik gedaan nadat ik ben geïnformeerd door een Vodafone medewerker in Rotterdam Zuidplein.
Op advies (informatie die ik van u medewerker heb gekregen) heb ik besloten om voor de Iphone 6S plus te gaan daar de Iphone 7plus (die nog uit moest komen) een stuk duurder zou worden.

Nu blijkt dat de prijzen (abonnement kosten + bijbetalen toestel) van de Iphone 6Splus en Iphone 7plus niet veel van elkaar schelen.
Kortom doordat ik verkeerd ben geïnformeerd heb ik een verkeerde keuze gemaakt (u snap ook wel dat ik voor de laatste toestel zal gaan), echter kon ik nog best 4 maanden wachten totdat de nieuwe toestel zou uitkomen.

Toestel ruilen of contract kosteloos openbreken

Ook een klacht indienen over Vodafone?