Klacht Vodafone: Verkeerd geïnformeerd In mei 2016 heb ik een (Red) abonnement bij Vodafone afgesloten met Iphone 6S plus als toestel. Dit heb ik

Klachtnummer
# 188013
Gebruiker
Karim
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In mei 2016 heb ik een (Red) abonnement bij u afgesloten met Iphone 6S plus als toestel.
Dit heb ik gedaan nadat ik ben geïnformeerd door een Vodafone medewerker in Rotterdam Zuidplein.
Op advies (informatie die ik van u medewerker heb gekregen) heb ik besloten om voor de Iphone 6S plus te gaan daar de Iphone 7plus (die nog uit moest komen) een stuk duurder zou worden.

Nu blijkt dat de prijzen (abonnement kosten + bijbetalen toestel) van de Iphone 6Splus en Iphone 7plus niet veel van elkaar schelen.
Kortom doordat ik verkeerd ben geïnformeerd heb ik een verkeerde keuze gemaakt (u snap ook wel dat ik voor de laatste toestel zal gaan), echter kon ik nog best 4 maanden wachten totdat de nieuwe toestel zou uitkomen.

De oplossing

Toestel ruilen of contract kosteloos openbreken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen