Klacht Vodafone: Verkeerd in laten gaan van de invoeringsdatum van de diensten van vodafone aan mij

Sirene

In april j.l kwam een colporteur van vodafone bij mij aan de deur om te vragen of ik van provider over wilde stappen. Ik zei dat ik bij tele 2 zat en dat die tv,internet en telefoon(onbeperkt bellen) aan mij leverde voor 62 euro.
De colporteuse zei dat vodafone dit voor 61 euro kon doen.
Ik zei toen expliciet tegen haar dat als de overstap ook maar 1 cent meer zou gaan kosten de overstapniet door zou gaan.
Zij zei dat dit niet het geval zou zijn . Zij zou alles regelen, dus ook dat ik binnen drie dagen aan vodafone door moest geven hoe mijn contract bij tele 2 was.
Ik hoefde helemaal niets te doen benadrukte ze nog eens.
Nu blijkt dat de rekeningen van tele 2 gewoon doorliepen,omdat ik niet afgemeld was.
Ik heb vodafone daarvoor aangesproken, maar deze geeft aan dat ze wel degelijk af hebben gemeld. Ik weer tele2 gebeld. die vertellen dat ik niet afgemeld ben.
Dus heb ik in feite twee internet providers.

Ik verlang van het bedrijf dat ze het bedrag van 502,20 euro dat tele 2 van mijn rekening heeeft afgeschreven,terugbetaalt.

Ook een klacht indienen over Vodafone?