Klacht Vodafone: Verkeerd opsturen telefoon

Klachtnummer
# 146767
Gebruiker
Jolandageraets
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Door een fout aan de kant van Vodafone is mijn telefoon in eerste instantie verzonden geworden naar een verkeerd adres. Hier is de telefoon niet geaccepteerd. Hierna is de telefoon retour gegaan naar Woerden dit was te volgen via track and trace. De telefoon had ik de volgende dag in huis kunnen hebben omdat het een abbo verlening betreft. Echter nu zit ik al meer dan een week keer op keer met de helpdesk te bellen en er wordt gewoon geen actie ondernomen en niks genoteerd waardoor ik nu moet boeten door een fout dit door Vodafone is gemaakt.
De bestelling heb ik geannuleerd telefonische en per mail, maar hier wordt geen actie in ondernomen. Na contact met Vodafone besteliing nog steeds niet geanuleerd
Oplossing voor gesteld om telefoon op te halen in bijzijnde filiaal van Vodafone.
Dit is volgens Vodafone niet mogelijk.

De oplossing

Wanneer ik zo snel mogelijk mijn telefoon in de winkel kan ophalen in het dichtstbijzijnde Vodafone filliaal. Het vertrouwen in het versturen van de telefoon en Vodafone is op dit moment op een zeer licht pitje.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen