Klacht Vodafone: Verkeerde datum nummerbehoud

Klachtnummer
# 87516
Gebruiker
terhaar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Was al jaren klant bij Vodafone maar ben dit jaar overgestapt naar een andere provider.
Heb begin september 2014 op de site van de nieuwe provider nummerbehoud aangevraagd met datum 24-11-2014. Dit was nl. de einddatum van mijn contract. Nummerbehoud is door Vodafone goedgekeurd met als datum 6-10-2014. Ik ben al jaren klant dus dacht dat ik eerder weg kon. Nu kreeg ik van Vodafone een afrekening voor abonnementskosten van 6-10-2014 tot 24-11-2014 27 euro. Ik heb contact opgenomen met Vodafone, ten eerste klopte het bedrag al niet en ten tweede hebben zij nummerbehoud goedgekeurd op 6-10-2014. Vodafone stuurt me naar mijn nieuwe provider en die stuurt me weer naar Vodafone, want mijn nieuwe provider heeft ook 24-11-2014 aangevraagd. Vodafone kunnen jullie het netjes oplossen ben al zeker 7 jaar klant geweest.

De oplossing

De kosten van de laatste factuur crediteren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?