Klacht Vodafone: verkeerde voorlichting inz verlagen abonnement

Klachtnummer
# 40282
Gebruiker
Hanna
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste Vodafone,
Onlangs twee keer info gevraagd over het met 1 stap verlagen van mijn abonnement per 1 januari as. Antwoord was "dit kan kosteloos een stap naar beneden", belt u tegen die tijd nog een keer. Zo gezegd zo net gedaan, en wat blijkt moet ineens 50 euro kosten!
Had ik t toen maar gedaan. Als je er 50 euro bij moet betalen weegt het kleine beetje winst (van 39 euro naar 32 euro) niets op. Jammer Vodofone :-( , hoop op een passende oplossing.

De oplossing

de een staps verlaging naar web 200 a 32.50 gratis toepassen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?