Klacht Vodafone: verkeerde voorstelling van zaken

Klachtnummer
# 163117
Gebruiker
th
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2 weken geleden ben ik gebeld door vodafone en heb een allesin1 abonnement genomen,waarbij werd gegarandeerd dat de tvs etc gratis worden aangesloten door een monteur. Heden is een guidionmonteur geweest en heeft gesteld dat de 1e tv in de woonkamer net iets meer kabel nodig had dan hij bij zich had en die had hij niet bij zich en dat kost extra geld maar hij is bereid dat gratis te doen. Want de tv boven heeft veel meer meter kabel nodig hetgeen mij incl aanleg zeker 75 euro extra gaat kosten en/of 2 mokka's die 150 euro kosten. De monteur kost 17,50 per 15 minuten met een minimumafname van 3 kwartier daarenboven.
Deze verborgen aansluitkosten zijn mij niet tevoren gemeld en staan mi ook niet in de voorwaarden. zo ja dan tenminste versluierd. Vodafone wil dat ik al haar diensten afneem want ik ben zon goede telefoonklant en al zo lang en betaal tijdig etc.
Wanneer ik geweten zou hebben dat de overstap eenmalig mij 210 euro extra zou kosten had ik dat nooit gedaan.,

De oplossing

1. het aansluiten van de 2 tv 's in huis , de ene via een kabel gratis naar de woonkamer en de ander naar de slaapkamer in hetzelfde huis via de mokka eveneens gratis of via een kabel eveneens gratis, zoals het in het vooruitzicht is gesteld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen