Klacht Vodafone: verlagen abonnement

Klachtnummer
# 33330
Gebruiker
em024
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bij het verlengen abonnement advies gekregen van Vodafone voor een bel sms web vaak 50 abonnement. Dat vonden we wat veel, maar dat was geen probleem want de eerste maanden kregen we 50% korting waarna we de belminuten en mb's naar ons verbruik konden verlagen. net zoals voorgaande jaren. Niet dus. Nu blijkt dat we maar een stap kunnen verlagen waardoor we met een veel te hoog abonnement met even hoge kosten zitten. Wat een misleiding.

Gewenste oplossing

Zoals toegezegd het kunnen verlagen van het abonnement naar ons verbruik en gewenste aantal belminuten en mb's.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen