Klacht Vodafone: Verlengen abbonnement van jarenlange vaste klant

Babbels

Ik mocht mijn abonnement verlengen en ben echt al jaren klant. Je krijgt dan zogenaamde aanbiedingen toegestuurd....nu blijkt dat iedereen dezelfde aanbiedingen krijgt of je nou al jaren klant bent of niet. Dat voelde al niet goed...dan ga je rondkijken bij andere aanbieders en dan constateer je dat die voor hetzelfde abonnement en telefoon minstens 12 euro goedkoper zijn.....ik wilde helemaal niet overstappen dus dan ga je ze bellen: krijg je een meisje aan de lijn dat heel leuk zegt: stap maar over, ik ga niks voor je doen..ga maar lekker naar andere provider...als jarenlange vaste klant krijg je niks extra's en absoluut geen korting en daar moet je het mee doen

Ik zal wel moeten overstappen....zou het liefst willen dat Vodafone een echt leuke aanbieding voor me heeft ( een aanbieding die een niet-vaste klant niet krijgt.) Voel me verschrikkelijk belazerd door Vodafone En vind het heel erg hoe ze met hun klanten omgaan

Ook een klacht indienen over Vodafone?