Klacht Vodafone: verlening

Klachtnummer
# 123819
Gebruiker
Laila
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben nu al 2 weken bezig met het verlengen van mijn abonnement van een Simonly Smart naar een Simonly Red. Eerst ging er wat mis in het systeem waardoor ik terug moest bellen om opnieuw te verlengen, Eindelijk na bijna 2 weken was mijn abonnement eindelijk verlengd en zou deze binnen binnen 48 uur in gaan. Na bijna 1,5 aan de telefoon en een lamme arm verder werd er gezegd dat er een case wordt aangemaakt, deze zou in behandeling worden genomen 5 tot 10 werk dagen.MAAR mijn abonnement zou met terugwerkende kracht in gaan vertelde de medewerkster mij met volle enthousiasme dat betekent dat ik 10 dagen, voor een Red betaal, terwijl ik een Smart heb (smart is 10 euro goedkoper dan een Red.) Vodafone ik adviseer jullie om voortaan een IQ test te doen bij de werving en selectie.Want dat jullie medewerkster tegen mij zegt ''maar mevrouw de dienst is op 14 augustus geleverd, dus dan gaat het met terugwerkende kracht in'' Terwijl dat mijn verlening nog niet actief is gegaan is te dom

De oplossing

Dat mijn abonnement per direct in gaat zonder poepas en gedoe.. en dat een medewerker mij te woord staat die een normale IQ heeft, ipv mij even vertellen dat mijn abonnement met terug werkende kracht in gaat en dat ik eigenlijk 10 dagen ga betalen voor een dienst die niet eens geleverd wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen