Klacht Vodafone: Verplicht overstappen vodafone thuis

Klachtnummer
# 101939
Gebruiker
Cor Frelink
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben reeds 3 jaar een tevredengebruiker van Vodafone vast /thuis.

Nu, Vodafone, heeft de internet en telefoon verbindingen gemigreerd naar een nieuw platform. Dus ook een nieuw modem.

Resultaat, dagen zonder telefoon, haperende internet verbinding en ook nog onstabiel en zeer traag. Groot deel eigen apparatuur werkt niet meer, dwz deze worden niet toegelaten door het nieuwe modem. Steeds maar weer bellen a € 0.45 per gesprek en geen oplossing.
Ook op hun internetsite is geen enkele informatie te vinden.
Erg fijn in tentamenweken.

De oplossing

Een goed werkende oplossing, zoals het voor de migratie was.
En een vergoeding voor de gesprekken naar de helpdesk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen