Klacht Vodafone: verschrikkelijk hoe er met je om word gegaan

Klachtnummer
# 70572
Gebruiker
reem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

mijn telefoon was gestolen nieuwe sim aangevraagd kosten 20 euro vervolgens was mijn abonements gekd niet afgeschreven hier over meerdere malen contact gehad met klanten sevies gevraagt of ik een afschrift kon krijgen voor het openstaande bedrag zodat ik kon betalen want mijn vodafoon was inactief. zouden ze meerdere keren opsturen maar kwam niks tot dat ze mij hadden aangemeld als wanbetaler. weer met Vodafone gebeld en ze zouden het oplossen want ze hadden het naar t verkeerdenadres gestuurd. al ongeveer 5 maanden geleden gewijzigd bij vodafone. via mail ontvangen wat ik moest betalen maar ondertussen hebben ze me perongeluk afgesloten en hier voor moet ik nu ook nog eens 40 euro betalen terwijl het de fout was van vodafoon. dus heb ik de laaste tijd al 60 euro exta moeten betalen en zonder reden en of overleg heeft vodafoon mijn abonnement verandert en moet ik ook nog 40 euro cent per maand meer betalen. ook dit is nou een maal zo en vodafoon weigerd mij tegemoet te komen..

De oplossing

trug gave van de 40 euro die ik moet betalen omdat zij mij afsluiten zonder reden en een verklaringen omtrend de verhoging van mijn abonnement en ik wil excuses voor de werkwijze van de klantenservice.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen