Klacht Vodafone: verschrikkelijk hoe er met je om word gegaan

reem

mijn telefoon was gestolen nieuwe sim aangevraagd kosten 20 euro vervolgens was mijn abonements gekd niet afgeschreven hier over meerdere malen contact gehad met klanten sevies gevraagt of ik een afschrift kon krijgen voor het openstaande bedrag zodat ik kon betalen want mijn vodafoon was inactief. zouden ze meerdere keren opsturen maar kwam niks tot dat ze mij hadden aangemeld als wanbetaler. weer met Vodafone gebeld en ze zouden het oplossen want ze hadden het naar t verkeerdenadres gestuurd. al ongeveer 5 maanden geleden gewijzigd bij vodafone. via mail ontvangen wat ik moest betalen maar ondertussen hebben ze me perongeluk afgesloten en hier voor moet ik nu ook nog eens 40 euro betalen terwijl het de fout was van vodafoon. dus heb ik de laaste tijd al 60 euro exta moeten betalen en zonder reden en of overleg heeft vodafoon mijn abonnement verandert en moet ik ook nog 40 euro cent per maand meer betalen. ook dit is nou een maal zo en vodafoon weigerd mij tegemoet te komen..

trug gave van de 40 euro die ik moet betalen omdat zij mij afsluiten zonder reden en een verklaringen omtrend de verhoging van mijn abonnement en ik wil excuses voor de werkwijze van de klantenservice.

Ook een klacht indienen over Vodafone?