Klacht Vodafone: Verstrekken van verkeerde informatie.

Maaiii

Sinds 2 September ben ik klant van Vodafone thuis.
Telefonisch, met ondersteuning van een medewerker van Vodafone heb ik dit abonnement afgesloten. Meerdere malen heb gevraagd tijdens dit gesprek of ik met een 2e tv ontvanger draadloos tv kon kijken op de bovenverdieping. Meerdere malen werd bevestigd dat dit daadwerkelijk het geval is. Tijdens de installatie van een monteur van hun werd mij duidelijk gemaakt dat tv op de bovenverdieping alleen met een kabel kan worden aangelegd en dat ik dit zelf moest doen. Of ik moest een power over ethernet adapter kopen, gegarandeerd ontvangst. Dit heb ik gedaan (€ 54,99) maar nog steeds geen ontvangt op de tv boven. Weer heb ik naar Vodafone gebeld. Inmiddels hadden zij de gespreksopname beluisterd maar 'toevallig' ontbrak het gedeelte waarin mij beloofd werd dat er een draadloos ontvangst boven zou zijn. Ook konden ze geen duidelijk geven waarom power over ethernet niet werkt. Ik voel mij erin geluisd ! Zit nu een jaar aan hen vast !

Ook een klacht indienen over Vodafone?