Klacht Vodafone: Very poor network service, Vodafone will still not allow us to port out to a provider that works!

Klachtnummer
# 487688
Gebruiker
VF123
Datum
0 reacties

Details

Klacht

My wife works at LUMC (hospital) as a doctor
Her network is terrible inside the hospital barely gets 1 bar
Vodafone says the network around and outside the hospital is good and admits network can possibly be bad inside hospital
This means wife cannot take emergency calls and her phone is useless, a risk to patience and poor service delivery
KPN has good signals and Vodafone will not let us out of our contract without paying the full amount back.
We will not risk people's lives and we will not pay for something that does not work properly for 8-9 hours per day.

Gewenste oplossing

Assist us in getting out of our contract. We will buy another number just to escape vodafone and prevent risk to people's lives.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen