Klacht Vodafone: Via tel. contractverlening,door persoonverwisseling 5weken ellende

Klachtnummer
# 85860
Gebruiker
Gilles
Datum
0 reacties

Details

De klacht

maandag 20 okt. benaderd door Vodafone om mijn contract te verlengen, ben hier op in gegaan .heb een 2jarig super red contract met als toestel Samsung note 4.
Dinsdag zou mijn simkaart omgezet worden en zou ik een half uur niet kunnen bellen,mijn tel werd inderdaad uit gezet maar na een paar uur deed hij het nog niet en aan gezien ik bereikbaarheids dienst voor het ZH had heb ik contact opgenomen met klantenservice na 2 tel. gesprekken en lange wacht periode's,werkte mijn tel pas na 2 dagen met alle problemen van slecht bereikbaar voor het ZH.
Op woensdag 23 okt kreeg ik een trackernr. voor mijn toestel maar kon het niet volgen via mijn pakket post.nl,heb toen weer contact met fodafone gehad die wisten het ook niet .
Heb toen zelf naar post.nl gebeld en die konden mij vertellen dat het trackernr niet voor mij was maar iemand in spijkernisse.
maandag 27-11 weer fodafone gebeld en zeiden dat mijn toestel onderweg was en ,ruimte teweinig voor heleklacht

De oplossing

Ik wil compensatie voor de 5,5 week uren bellen contract op mijn naam en adres zonder persoonsverwisseling, geen kosten over deze weken,en op korte termijn

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen