Klacht Vodafone: Vodafone alles-in-1 (TV, Internet en vast bellen) werkt al dagen niet meer.

Henk

Sinds 2 dagen geen Tv, Internet en vaste telefoon. Helpdesk kan niets vinden en escaleert naar technische afdeling. Die reageert met: klantcontract loopt over 14 dagen af en nieuwe provider heeft de lijn al overgezet. Uit controle bij twee andere bronnen blijkt dit een keiharde leugen te zijn. Vervolgens meldt Vodafone doodleuk dat zij dit gaan oplossen en dat dit 5 werkdagen kan duren. Helpdesk zegt niets te kunnen doen om dit te versnellen.

Door haar fout heeft Vodafone al twee dagen verspeeld. Ik vind dat Vodafone de morele plicht heeft dit probleem met de grootste spoed op te lossen.

Henk
    Pas op de 4e dag van de storing kreeg ik een Vodafone techneut aan de lijn, die toegaf dat het probleem bij hen lag. Hij heeft zich ingezet voor een oplossing en dit is de dag daarna (eindelijk) gerealiseerd. Alles werkt weer naar behoren.

Henk

Ook een klacht indienen over Vodafone?