Klacht Vodafone: Vodafone alles-in-1 (TV, Internet en vast bellen) werkt al dagen niet meer.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 141595
Gebruiker
Henk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds 2 dagen geen Tv, Internet en vaste telefoon. Helpdesk kan niets vinden en escaleert naar technische afdeling. Die reageert met: klantcontract loopt over 14 dagen af en nieuwe provider heeft de lijn al overgezet. Uit controle bij twee andere bronnen blijkt dit een keiharde leugen te zijn. Vervolgens meldt Vodafone doodleuk dat zij dit gaan oplossen en dat dit 5 werkdagen kan duren. Helpdesk zegt niets te kunnen doen om dit te versnellen.

De oplossing

Door haar fout heeft Vodafone al twee dagen verspeeld. Ik vind dat Vodafone de morele plicht heeft dit probleem met de grootste spoed op te lossen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Henk
    Datum
    Pas op de 4e dag van de storing kreeg ik een Vodafone techneut aan de lijn, die toegaf dat het probleem bij hen lag. Hij heeft zich ingezet voor een oplossing en dit is de dag daarna (eindelijk) gerealiseerd. Alles werkt weer naar behoren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen