Klacht Vodafone: Vodafone app geeft misleidende informatie. Gevolg; hoge rekening.

Klachtnummer
# 71521
Gebruiker
Kevin Vorst
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Om te zien hoeveel MB ik nog kan gebruiken in de maand, maak ik gebruik van de my Vodafone app op mijn iPhone. In de app zie je gedurende de maand het aantal resterende MB's teruglopen. Zeker aan het eind van de maand kijk ik dagelijks in deze app om te zorgen dat ik niet buigen mijn bundel ga. Zo ook in de maand juli. Op 31 juli had ik nog een paar honderd MB over, maar toch zat ik ineens ruim 40 euro buiten de bundel. Na telefonisch contact op 31 juli vertelde de medewerker mij dat ze het naar de juiste afdeling zou doorspelen, zodat die er iets aan konden doen. Nu, 2 weken later staat het volledige bedrag gewoon op mijn factuur. Bij de Klantenservice kunnen ze blijk naar niets voor mij betekenen.

De oplossing

Crediteren van de extra gemaakte kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen