Klacht Vodafone: Vodafone app geeft misleidende informatie. Gevolg; hoge rekening.

Kevin Vorst

Om te zien hoeveel MB ik nog kan gebruiken in de maand, maak ik gebruik van de my Vodafone app op mijn iPhone. In de app zie je gedurende de maand het aantal resterende MB's teruglopen. Zeker aan het eind van de maand kijk ik dagelijks in deze app om te zorgen dat ik niet buigen mijn bundel ga. Zo ook in de maand juli. Op 31 juli had ik nog een paar honderd MB over, maar toch zat ik ineens ruim 40 euro buiten de bundel. Na telefonisch contact op 31 juli vertelde de medewerker mij dat ze het naar de juiste afdeling zou doorspelen, zodat die er iets aan konden doen. Nu, 2 weken later staat het volledige bedrag gewoon op mijn factuur. Bij de Klantenservice kunnen ze blijk naar niets voor mij betekenen.

Crediteren van de extra gemaakte kosten.

Ook een klacht indienen over Vodafone?