Klacht Vodafone: Vodafone bied 500BM internetverbinding op adres aan maar kan bestaande klanten niet overzetten van 100MB naar 500MB.

R. van Werven

Ik heb vorig jaar glasvezel gekregen via Vodafone, alleen 100mb was toen mogelijk. Inmiddels zie ik dat 500 MB mogelijk is op mijn adres en dit word ook aangeboden door Vodafone. Heb gebeld om te vragen of ik overgezet kon worden naar 500 mb. Kreeg te horen dat het niet kan. Omdat ik op het Vodafone netwerk zit via een gehuurde lijn van KPN van 100MB. Inmiddels heeft Vodafone dus nu wel zelf een verbinding over het zelfde glasvezelnetwerk waar men dus nu wel 500 MB kan aanbieden op mijn adres en dit dus ook aanbied. Alleen wordt mij verteld dat dit voor bestaande klanten niet mogelijk is. Upgrade is dus niet mogelijk voor bestaande klanten, terwijl wel de 500mb word aangeboden door Vodafone op mijn adres voor nieuweklanten. Zelfs als ik opzeg bij Vodafone en een nieuwe 500 mb verbinding bij Vodafone aanvraag , heb ik volgens vodafone drie weken geen telefoon, TV en Internet, omdat eerst de oude verbinding moet worden afgesloten, Triest

Ik ben tevreden als ik gewoon mijn internet verbinding kan laten upgraden van 100MB naar 500MB.
Wil best een nieuw jaarcontract aangaan
Zonder dat ik drie weken geen verbinding meer heb.
Zonder de resterende maanden af te moeten kopen terwijl ik al moet betalen voor het nieuwe jaarcontract.

R. van Werven

Ook een klacht indienen over Vodafone?