Klacht Vodafone: Vodafone brengt opeens Whatsapp berichten als SMS in rekening.

Klachtnummer
# 11796
Gebruiker
George
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb voor mijn zoon ruim een jaar geleden bij Vodafone een mobiel abonnement (06-46597877) afgesloten voor zijn iPhone. Alles prima tot in juli 2012 het 2e jaar van het abonnement inging. Opeens ging Vodafone het Whatsapp (versie 2.8.3) berichtenverkeer als SMS-en in rekening brengen, met als gevolg een hogere rekening in juli. In augustus werd het nog bonter (zie factuurnummer 000222726574) en heb ik tot 3x toe contact opgenomen met de klantenservice van Vodafone. Ben als ICT-er zeer goed op de hoogte van de gebruikte techniek en kreeg daar de meest waanzinnige verhalen te horen. Klacht werd uiteraard niet opgelost. Ligt aan gebruiker, ligt aan instellingen, ligt aan Whatsapp etc. etc. Rekening in augustus was ruim 160 euro met naast de abonnementskosten alleen maar Whatsapp-verkeer. Kan dat aantonen door de chatlijst van Whatsapp naast de rekening van Vodafone te leggen. Ieder bericht was van een Whatsapp gebruiker naar een Whatsapp gebruiker. Los dit s.v.p. op en betaal terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen