Klacht Vodafone: Vodafone brengt opeens Whatsapp berichten als SMS in rekening.

George

Heb voor mijn zoon ruim een jaar geleden bij Vodafone een mobiel abonnement (06-46597877) afgesloten voor zijn iPhone. Alles prima tot in juli 2012 het 2e jaar van het abonnement inging. Opeens ging Vodafone het Whatsapp (versie 2.8.3) berichtenverkeer als SMS-en in rekening brengen, met als gevolg een hogere rekening in juli. In augustus werd het nog bonter (zie factuurnummer 000222726574) en heb ik tot 3x toe contact opgenomen met de klantenservice van Vodafone. Ben als ICT-er zeer goed op de hoogte van de gebruikte techniek en kreeg daar de meest waanzinnige verhalen te horen. Klacht werd uiteraard niet opgelost. Ligt aan gebruiker, ligt aan instellingen, ligt aan Whatsapp etc. etc. Rekening in augustus was ruim 160 euro met naast de abonnementskosten alleen maar Whatsapp-verkeer. Kan dat aantonen door de chatlijst van Whatsapp naast de rekening van Vodafone te leggen. Ieder bericht was van een Whatsapp gebruiker naar een Whatsapp gebruiker. Los dit s.v.p. op en betaal terug!

Ook een klacht indienen over Vodafone?