Klacht Vodafone: Vodafone Contractoverdracht drama!!

Gradipha

Hoi,

K heb ooit eens een abbonement voor mijn iemand aangevraagd bij Vodafone. Na 2 maanden wilde de persoon en een contract overdracht doen naar de persoon. Ik heb alles netjes ingeleverd, maar wat bleek is dat er nog een openstaande rekening was. Oké, vervolgens heb k direct daarna weer alle formulieren ingeleverd en alles was betaald zodat het behandeld kon worden. Dit heb ik zo een 4/5 x gedaan. Elke x stuurde wij dus nieuwe formulieren met de bijlages die Vodafone nodig had. Die speelt zich allemaal af vanaf augustus. We zitten nu in February en het is nog steeds niet overgezet. Ik heb elke x alles gedaan om het contract overdracht voort te zetten maar er is nooit een goede oplossing vanuit Vodafone zelf geweest. Ik ben vorige maand uiteindelijk zelf naar een Vodafone winkel geweest in Almere, waar Dhr Phagoe mij zeer goed heeft geholpen. Hij heeft er ook alles aan gedaan om het recht te zetten. Ik heb hem ook verteld dat ik geen contact meer heb met diegene waarmee ik een abbonement heb afgesloten geen contact meer hebben. Ik heb toen nogmaals alles laten zien dat alles is verstuurd. En nog steeds kan Vodafone niets doen ondanks wij alle bijlages hebben verstuurd. Ik vertik het om na 6 maanden weer zo een formuliertje in te vullen en te versturen om vervolgens weer te horen dat het weer niet is afgehandeld zonder reden!

Ben het spuug zat! Service van Vodafone stelt niets voor en is PUIN.

(Sorry voor mijn taalgebruik maar na 5 maanden ben ik het zeker zat!)

Graag wil dat de het contract overdracht per direct word overgeschreven naar de persoon. Ik heb alle gegevens hier van de persoon in de mail waarmee ik geen contact meer mee heb. En de formulieren die destijds zijn ondertekend en verstuurd!

Ook een klacht indienen over Vodafone?