Klacht Vodafone: Vodafone Contractoverdracht drama!!

Klachtnummer
# 253565
Gebruiker
Gradipha
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hoi,

K heb ooit eens een abbonement voor mijn iemand aangevraagd bij Vodafone. Na 2 maanden wilde de persoon en een contract overdracht doen naar de persoon. Ik heb alles netjes ingeleverd, maar wat bleek is dat er nog een openstaande rekening was. Oké, vervolgens heb k direct daarna weer alle formulieren ingeleverd en alles was betaald zodat het behandeld kon worden. Dit heb ik zo een 4/5 x gedaan. Elke x stuurde wij dus nieuwe formulieren met de bijlages die Vodafone nodig had. Die speelt zich allemaal af vanaf augustus. We zitten nu in February en het is nog steeds niet overgezet. Ik heb elke x alles gedaan om het contract overdracht voort te zetten maar er is nooit een goede oplossing vanuit Vodafone zelf geweest. Ik ben vorige maand uiteindelijk zelf naar een Vodafone winkel geweest in Almere, waar Dhr Phagoe mij zeer goed heeft geholpen. Hij heeft er ook alles aan gedaan om het recht te zetten. Ik heb hem ook verteld dat ik geen contact meer heb met diegene waarmee ik een abbonement heb afgesloten geen contact meer hebben. Ik heb toen nogmaals alles laten zien dat alles is verstuurd. En nog steeds kan Vodafone niets doen ondanks wij alle bijlages hebben verstuurd. Ik vertik het om na 6 maanden weer zo een formuliertje in te vullen en te versturen om vervolgens weer te horen dat het weer niet is afgehandeld zonder reden!

Ben het spuug zat! Service van Vodafone stelt niets voor en is PUIN.

(Sorry voor mijn taalgebruik maar na 5 maanden ben ik het zeker zat!)

De oplossing

Graag wil dat de het contract overdracht per direct word overgeschreven naar de persoon. Ik heb alle gegevens hier van de persoon in de mail waarmee ik geen contact meer mee heb. En de formulieren die destijds zijn ondertekend en verstuurd!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen