Klacht Vodafone: Vodafone Duurder i.pv. Goedkoper!!

RM

klanten service,

Ik heb nimmer gekozen voor een duurder pakket, de enige aanleiding voor wijziging is een door u bevestigde kostenreductie en de daaraan gekoppelde hogere snelheid.

Uw medewerker heeft mij bevestigd, dat ik inderdaad gebruik kon maken van dit gunstiger aanbod. Hij vermelde desgevraagd, dat de technische installatie in mijn geval ongemoeid werd gelaten. Hij zou voorts zorg dragen voor invoering van het nieuwe pakket met de daaraan gekoppelde lagere tarief en verhoogde snelheid.
Dat ik niet in uw systeem sta voor het nieuwe pakket is niet aan mij, u dient voor correcte invoer te zorgen en dit is niet gebeurd en eis als nog toepassing van de overeengekomen tarieven!!

Kortom u gaat wederom volledig voorbij aan de hierover gemaakte telefonische afspraak

Mijn eis blijft onverkort van toepassing: de declaratie rectificeren en het te veel betaalde 3* € 8,95 is € 28,85 zo spoedig mogelijk terug betalen en mij hierover te informeren.

Ook een klacht indienen over Vodafone?