Klacht Vodafone: Vodafone Duurder i.pv. Goedkoper!!

Klachtnummer
# 61834
Gebruiker
RM
Datum
0 reacties

Details

De klacht

klanten service,

Ik heb nimmer gekozen voor een duurder pakket, de enige aanleiding voor wijziging is een door u bevestigde kostenreductie en de daaraan gekoppelde hogere snelheid.

Uw medewerker heeft mij bevestigd, dat ik inderdaad gebruik kon maken van dit gunstiger aanbod. Hij vermelde desgevraagd, dat de technische installatie in mijn geval ongemoeid werd gelaten. Hij zou voorts zorg dragen voor invoering van het nieuwe pakket met de daaraan gekoppelde lagere tarief en verhoogde snelheid.
Dat ik niet in uw systeem sta voor het nieuwe pakket is niet aan mij, u dient voor correcte invoer te zorgen en dit is niet gebeurd en eis als nog toepassing van de overeengekomen tarieven!!

Kortom u gaat wederom volledig voorbij aan de hierover gemaakte telefonische afspraak

Mijn eis blijft onverkort van toepassing: de declaratie rectificeren en het te veel betaalde 3* € 8,95 is € 28,85 zo spoedig mogelijk terug betalen en mij hierover te informeren.

De oplossing

Mijn eis blijft onverkort van toepassing: de declaratie rectificeren en het te veel betaalde 3* € 8,95 is € 28,85 zo spoedig mogelijk terug betalen en mij hierover te informeren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen