Klacht Vodafone: Vodafone en Deblokkerings kosten!!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 51637
Gebruiker
Moes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vodafone heeft de Slechtste Service naar zijn klanten door ze op kosten te jagen met Deblokkerinskosten!!! als je maar een paar dagen te laat bent rekenen ze deblokkerings kosten a 24,95 plus 2,95 mislukte incasso!! Ook al ben je helemaal bij met betalen ze rekenen kosten door.

Een medewerker van Vodafone gaf als argument dat Vodafone gezien de crisis deze kosten nu sneller rekent voor de omzet!!!

Nooit meer Vodafone voor mij!!!!

De oplossing

Deblokkerings kosten intrekken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Moes
    Datum
    Vodafone Zeer slecht nooit meer !!!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Moes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen