Klacht Vodafone: Vodafone geeft klant de schuld van haar problemen

Klachtnummer
# 271408
Gebruiker
Carine D
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had thuis geen bereik met mijn Vodafoneabonnement. Heb hier veel over geklaagd maar het was niet op te lossen, zei Vodafone. Intussen had mijn zoon prima bereik met zijn Ben-abonnement. Het lag dus echt aan Vodafone. Maar ik werd niet serieus genomen Ik kreeg korting van vijf euro per maand. Dat hielp natuurlijk niet. Middenin de abonnementsperiode heb ik opgezegd. Toen kreeg ik een boete van 475 euro want ik had de regeltjes van Vodafone overtreden. Die regeltjes zijn voor Vodafone veel belangrijker dan klantenservice. Ik had opgezegd dus ik kreeg de boete. Klaar. Dat ik gedwongen was omdat zij mijn problemen niet konden oplossen wilden ze niet zien. Vodafone neemt geen verantwoordelijkheid.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen