Klacht Vodafone: vodafone had in 2013_11 alles al geblock omdat ik niet meer de mobiel van jullie niet meer gebruik.

Latifarich

Ik twee keer onnodig de ontract betaalt ik ga niet weer betalen de laaste betaling was in16-07-2014 bedrag van 506,01 en ik had aan geven dat ik niet de mobiel gebruik en het is mogelijk en niet eerlijk dat ik gesprek kosten moeste betalen want ik gebruikte de toestel niet plus moest ook noch 686,34 periode 26-11-2014 ik had dit netjes afbetaald in 2014 in zijn we in 2016 dan sturen jullie een dat ik 749,99 en dat een nieuwe abonnement heb weer op gevraagd ik heb geen nieuwe aangevraag twee jaar zijn we verder .in 2014 had ik alles betaalt jullie sturen een brief twee jaar na dat ik een nieuwe abonnement heb aangevraag dat is niet waar! ik dit niet betalen

Dat ik niet voor deze abonnement niet ga betalen want dit heb ik niet op gevraag betaling had ik in 16-07-2014 al betaalt en opgelost bedrag van 506,01 enik gebruikte de mobiel niet eens van die had jullie geblokkerd dan wachten jullie over twee jaar dan sturen jullie een brief dat ik weer abonement had aangevraag dat is niet zo ik moet toesteming geven dat ik een nieuwe aanvraag .ik heb geen nieuwe abonement aangevraag ik ga iets niet betalen waarvan ik niet ja voor had gezegt en ik ga dit 749'99 niet betalen want ik heb dit niet op gevraag en plus heb ook geen mobiel van dit kan niet en het moet opgelost zijn.

Ook een klacht indienen over Vodafone?