Klacht Vodafone: Vodafone hele slechte service na beeindiging contract met veels te hoge bedragen

Klachtnummer
# 286943
Gebruiker
Devlindalm72
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na beëindiging van een contract bij vodafone met als reden slechte service en onregelmatige maand rekeningen ( met een all in abonnement ) kreeg ik na de eerste maand de eindafrekeningen van bijna 9 euro niet veel zou je zeggen inderdaad ..maar een maand later datum 21-12-2017 kreeg ik wederom een sms met nog een rekening deze heb ik afgewacht en uiteindelijk zonder enige duidelijkheid zag ik dat er een bedrag van 234,32 euro was afgeschreven ..klantenservice per tel is op dat moment slecht te bereiken je wordt telkens naar de site toegestuurd, maar bij geen klant kan je niet inloggen en dus geen antwoordt krijgen. tijdens een bezoek aan een vodafone winkel kreeg ik niets anders te horen dat ze er niets aan kunnen doen ..kortom ik heb het geld terug laten storneren en nu afwachtend wat er gaat gebeuren.

Gewenste oplossing

Bij beeindiging van een contract kunnen soms overige kosten naar voren komen, soms heel logisch. maar zie zelf liever dat er goed wordt gecomuniceert
over eventuele openstaande bedragen en waar deze uit bestaan. en laat de klantenservice makkelijk te bereiken zijn en zowel goed gevuld worden met mensen die weten waar ze het over hebben ipv zogenaamde kennis hebbende die mensen af poeieren en vervolgens niets doen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen