Klacht Vodafone: Vodafone inruildeals geeft geen geld voor mijn oude telefoon

Klachtnummer
# 310611
Gebruiker
Mo-30
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 27 mei heb ik mijn Iphone 6S ingeleverd bij de Vodafone winkel in Haarlem, om gebruik te kunnen maken van de aangeboden inruildeals. Er zou binnen twee weken geld op mijn rekening staan, vanwege het inleveren van mijn oude telefoon. Nadat dit termijn verstreken was, had ik echter nog geen geld ontvangen. Ik heb toen telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Er werd aangegeven dat Vodafone nog goedkeuring moest geven, maar dat er binnen drie dagen geld op mijn rekening zou staan. Na een week had ik nog steeds geen geld ontvangen voor mijn ingeleverde telefoon. Wederom heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Op dat moment werd er gezegd dat een betalingsknop nog niet omgezet was, dat was reeds gedaan. Binnen drie dagen zou ik het geld op mijn rekening krijgen. Helaas had ik na een week nog geen geld op mijn bankrekening. Voor de derde maal nam ik telefonisch contact op. Er zou een fout in het systeem zijn en binnen drie tot vijf werkdagen zou ik mijn geld ontvangen. Wat er ook toegezegd was, tot mijn spijt kreeg ik wederom geen geld. Vervolgens heb ik voor de vierde keer gebeld. Ik zou de klantenservice verkeerd begrepen hebben. Het kon wel tot tien werkdagen duren. We zitten nu op werkdag acht... nog steeds heb ik geen geld. Binnen twee weken geld op je rekening is helaas niet waar gebleken. Ik had dit niet verwacht. Vodafone is een gerenomeerd bedrijf en ik had verwacht dat als zij een samenwerking aangaan en hier uitgebreid voor adverteren, dat dit dan ook waar gemaakt wordt. Ik ben nog steeds in afwachting van mijn geld en ik zou mijn bijna €200,- graag zo spoedig mogelijk ontvangen....

De oplossing

Ik zou graag mijn toegezegde geld willen ontvangen van bijna €200,-

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen