Klacht Vodafone: Vodafone is 50x duurder als de concurrent

CF

Telefoonrekening ontvangen, we zijn 3 weken in de VS geweest en hebben voor 85mb data gebruikt. Wat erg weinig is in de moderne tijd met smartphone die met regulier gebruik al snel tot 2000mb kan zitten in die periode.

Vodafone rekent hiervoor 7.50 euro per mb dat is 50x meer dan tmobile.
Mijn rekening bij tmoblile was 3x 14.99 geweest aangezien hun blok voor 100mb maar 7 dagen geldig is maar in deze bundel rekenen ze 0,15ct per mb vs 7.50 EURO per mb wat vodafone doet. Vodafone bundel alles in een op reis is NIET geldig in de VS...

44 euro inplaats van 543 euro!!! Opgelicht een te sterk woord, laten we eerlijk zijn,
dit is een waanzinnig verschil, meer dat factor 12!
Ja het staat in de voorwaarden ja kan het na lezen wat de klachten service zegt, maar ik zit vast aan een twee jarig contract... ik kan niet even van tmobile gebruik maken..
Vodafone knijpt zijn eigen klanten uit aangezien tmobile toont dat een mb 50x minder kan kosten als wat vodafone rekent!!

Ik wens een teruggave (niet een tegoed) van wat ik teveel heb betaald in alle redelijkheid en 400 euro terug vind ik meer dan redelijk. dan Betaal ik als nog 3 keer meer als dat ik bij tmobile had betaald.

12x het tarief van de concurrent is niet marktconform, bij twee keer zoveel betalen zou ik maar 90 euro kwijt zijn. 3x zo duur is dit waar vodafone wilt zitten dan heb ik nog steeds 400 euro teveel betaald.

Als dit niet mogelijk is dan zou ik graag naar meer dan tien jaar trouwe klant bij vodafone graag kostenloos een beeindiging van mijn contract willen zien.

Ook een klacht indienen over Vodafone?