Klacht Vodafone: Vodafone is totaal onbereikbaar en weigert mij de nodige informatie te mailen.

# 320159
zomer2018

Tijdens mijn vakantie is mijn smartphone kapot gegaan wegens waterschade. Mijn reisverzekering vraagt een prijsopgave van eventuele reparatie of een waardebepaling van de smartphone. De vodafone shop in Den Helder heeft mijn smartphone ter reparatie aangeboden. Via de website kan ik zien dat de shop 20 augustus een prijsopgave heeft ontvangen. Mij wordt niets medegedeeld. De shop blijkt niet telefonisch of per mail te bereiken. Een peperduur 0900 nummer is voortdurend buiten gebruik. Op mails krijg ik geen antwoord. Uiteindelijk krijg ik 27 augustus een opgave van de onderzoekskosten en geen prijsopgave. Wederom gemaild en ik krijg als antwoord dat ik naar de shop moet voor de prijsopgave. Ik woon 20 km van de shop en werk op 60 km afstand. Nu moet ik dus verplicht een vrije dag nemen voor een papiertje wat eenvoudig gemaild kan worden. Vodafone blijkt volkomen onbereikbaar te zijn en is alleen klantvriendelijk als er iets verkocht kan worden. Ik kan hierdoor niet claimen bij mijn reisverzekering.

Ik wil dat Vodafone mij zo spoedig mogelijk de juiste prijsopgave mailt.

Ook een klacht indienen over Vodafone?