Klacht Vodafone: vodafone komt afspraken niet na

Klachtnummer
# 253232
Gebruiker
Marielle
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op donderdag 1 december een nieuw contract afgesloten met een nieuwe telefoon. Daarna hoorde ik er niks meer van en heb ik meerdere keren er zelf achteraan moeten bellen. Woensdag 21 december kreeg ik een toezegging van een teamleider dat het in orde gemaakt zou worden. Vervolgens hoorde ik weer niks. Weer elke keer zelf contact opgenomen en elke keer beloftes om terug gebeld te worden, wat vervolgens niet gebeurde. Uiteindelijk weer een toezegging dat ik alleen de voicelog opnieuw moest maken en dan zou het in orde gemaakt worden. (hier heb ik ook een opname van). Ook dat is niet gebeurd en nu laten ze het afweten. Een mondelinge overeenkomst is gesloten, maar daar houden zij zich niet aan.

De oplossing

Ik wil graag alsnog het afgesproken abonnement met het afgesproken toestel voor de afgesproken prijs. Zoals mondeling overeengekomen (meerdere malen)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?