Klacht Vodafone: Vodafone laat mij bij de overstap in de steek. Ik ben mevrouw Adri van Oss en in al hunmailtjes nas

Klachtnummer
# 276662
Gebruiker
W.T.M. van Oss
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nieuwe simkaart niet ontvangen.
Overgang van Ziggo naar Vodafone.
Kan daardoor al dagen niet bellen of gebeld worden.
Vodafone is alleen bereikbaar via Facebook!!!!!
Chatten via mijn Vodafone lukt niet.
Mijn gegevens blijken daar verkeerd geregistreerd te staan.
Nieuw account aanmaken lukt niet want dat wordt geverifieerd via een toegezonden sms en die kan ik niet ontvangen nu ik geen werkende simkaart heb.

De oplossing

Compensatie voor de gemaakte kosten met een andere mobiel naar een 0900 nummer.
Excuus. Maar, die had er al eerder moeten zijn.
Uitzoeken en mij eerlijk vertellen waar mijn simkaart uiteindelijk is en waar het dan mis is gegaan.
Waarom staan mijn gegevens verkeerd geregistreerd?
Ziggo last ons overgaan naar Vodafone. Dat was niet mijn eigen keuze.
Waarom is de klantenservice zo moeilijk bereikbaar?
Voor mij alleen via Facebook.
De beantwoorder Kyra schrijft slechts eenmaal per uur een antwoord en dan ook nog onvolledig terug.
Dat voelt al helemaal niet klantvriendelijk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

0 reacties