Klacht Vodafone: Vodafone levert mijn telefoon niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 432261
Gebruiker
Naomi van der Haar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

18 februari pre-order gedaan van galaxy s20 ultra, lag 13 maart klaar om te versturen en is 17 maart aan de koerier gegeven. Nu weet niemand waar het toestel is.

De oplossing

Ik moet zelf de koerier bellen en die zegt PostNL bellen en beide helpen mij niet verder. Vodafone is verantwoordelijk, ik wil nu mijn toestel. Ik heb een nieuwe baby en wil mooie foto's maken met dat toestel!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Naomi van der Haar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nu krijg ik een mail dat de hele bestelling is geannuleerd. Dit betekend ook dat ik de oordopjes twv 170 euro die je bij de pre-order zou krijgen kwijt ben.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen