Klacht Vodafone: Vodafone lokt klanten met leuke abonnementen zonder voldoende bereik.

Klachtnummer
# 278014
Gebruiker
DvM74
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bereik absoluut niet toereikend.
Kan niet terug naar oude provider omdat dit Ziggo betreft en die nemen geen mobiele abonnementen meer aan.
Telefoonnummer van mijn vriendin ook omgezet naar Vodafone zodat we met dezelfde provider bellen voor beste resultaat en voordeel. Zij kampt nu ook met het hierboven omschreven probleem.

Hele maildiscussie met Vodafone beschikbaar waarin vragen niet worden beantwoord, al dan niet door ondeskundigheid van het personeel. Zij geven doodleuk aan dat het ‘de laatste mail is die ik hierover krijg’ en dat ze niets voor mij kunnen doen. Wanneer ik/wij een ander abonnement moeten gaan afsluiten zijn we veel duurder uit dan bij onze oude providers.

De oplossing

Een tegemoetkoming van Vodafone of alles terugbrengen naar de oude situatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen