Klacht Vodafone: Vodafone lukt het niet om mijn telefoon nummer van zakelijk naar prive overteachrijven

Klachtnummer
# 303735
Gebruiker
Takkie90
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wil mijn mobiele nummer van zakelijk naar prive overschrijven. Ik kreeg hier een formulier van en heb dit na behorens ingevuld. Na 1 maand nog niks gehoord te hebben van de Vodafone zelf even gebeld. Blijkbaar in hun informatie stond dat er een aantal zaken miste. Ik heb hier niks over gehoord, geen telefoontje of mailtje helemaal niks. Met deze desbetreffende vrouw gesproken en ze vertelde me dat als ik naar een winkel zou gaan ik het snelste geholpen zou zijn. Dit gedaan en na 2 weken nog geen bericht, ik weer gebeld, er was schijnbaar niks bij de Vodafone binnen gekomen van de gemiste zaken (in Vodafone hun administratie) die ik dus had gebracht naar de winkel. Ik heb dus toen ik met deze vrouw belde deze papieren nogmaals opgestuurd. Na 1 week kreeg ik een mail dat ik nogmaals een kopie van mijn legitimatie moest sturen, dit gedaan en gebeld. Vandaag krijg ik een mail met de vraag of ik een kopie van mijn legitimatie wil sturen dit gedaan en gebeld.
Ik heb alle keren gevraagd of ik iemand kan spreken die hier over gaat, maar schijnbaar mogen de (altijd vriendelijke) telefonisten dit niet doen en bieden dan 1000x hun excuses aan. Ik sta op het punt alles op te zeggen we zijn al zo’n 10 jaar klant bij Vodafone en een beetje moeite kan dus niet in een vaste klant gestoken worden. We staan op het punt alles op te zeggen bij dit bedrijf. Ik ben nu al dik 2 maanden bezig met bijna alleen maar contact vanuit mijzelf naar hun toe en hoor niks. Waardeloos

Groeten Tarquin van Loon

De oplossing

Iemand die het nu eens fixt ben er wel beetje klaar mee.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen