Klacht Vodafone: Vodafone lukt het niet om mijn telefoon nummer van zakelijk naar prive overteachrijven

Takkie90

Ik wil mijn mobiele nummer van zakelijk naar prive overschrijven. Ik kreeg hier een formulier van en heb dit na behorens ingevuld. Na 1 maand nog niks gehoord te hebben van de Vodafone zelf even gebeld. Blijkbaar in hun informatie stond dat er een aantal zaken miste. Ik heb hier niks over gehoord, geen telefoontje of mailtje helemaal niks. Met deze desbetreffende vrouw gesproken en ze vertelde me dat als ik naar een winkel zou gaan ik het snelste geholpen zou zijn. Dit gedaan en na 2 weken nog geen bericht, ik weer gebeld, er was schijnbaar niks bij de Vodafone binnen gekomen van de gemiste zaken (in Vodafone hun administratie) die ik dus had gebracht naar de winkel. Ik heb dus toen ik met deze vrouw belde deze papieren nogmaals opgestuurd. Na 1 week kreeg ik een mail dat ik nogmaals een kopie van mijn legitimatie moest sturen, dit gedaan en gebeld. Vandaag krijg ik een mail met de vraag of ik een kopie van mijn legitimatie wil sturen dit gedaan en gebeld.
Ik heb alle keren gevraagd of ik iemand kan spreken die hier over gaat, maar schijnbaar mogen de (altijd vriendelijke) telefonisten dit niet doen en bieden dan 1000x hun excuses aan. Ik sta op het punt alles op te zeggen we zijn al zo’n 10 jaar klant bij Vodafone en een beetje moeite kan dus niet in een vaste klant gestoken worden. We staan op het punt alles op te zeggen bij dit bedrijf. Ik ben nu al dik 2 maanden bezig met bijna alleen maar contact vanuit mijzelf naar hun toe en hoor niks. Waardeloos

Groeten Tarquin van Loon

Iemand die het nu eens fixt ben er wel beetje klaar mee.

Ook een klacht indienen over Vodafone?