Klacht Vodafone: Vodafone maakt zich schudig aan oneerlijke handelspraktijk.

Annette7466

Op 24-07-2013 heb ik mijn abonnement opgezegd bij Vodafone..keurig op tijd..via mijn nieuwe provider kreeg ik te horen dat Vodafone mijn nummerbehoud blokkeerde.. gebeld met Vodafone en de medewerkster zei dat ze het gelijk in orde zou maken en dat ik mijn nummer zou behouden...heel graag zei ik nog..pas daarna zei ze dat ik nu voor 3 maanden weer aan Vodafone vastzat..dus ik zei dat ik dat natuurlijk niet wilde want ik had al een nieuwe provider en wat heb ik aan een dubbel abonnement. dan maar de ergernis van een nieuw nummer overal doorgeven..helaas dat was nu te laat want ze had me alweer aangesloten! En toen werd ik uiteraard heel boos..per slot van rekening moet je de consument eerst vertellen wat de voorwaarden zijn..en dan had ik natuurlijk gelijk nee gezegd..ik ben geen dief van mijn eigen portemonnee..
Nu krijg ik van Vodafone een factuur van 30 euro voor een opzegtermijn van 3 maanden! Als dit geen schoolvoorbeeld is van misleiding van de consument..

Dat Vodafone zijn fout erkent en meteen de 30 euro intrekt

Annette7466

Ook een klacht indienen over Vodafone?