Klacht Vodafone: Vodafone medewerkers zijn niet eerlijk.

Morsal Ahmadi

Vodafone medewerkers zijn niet eerlijk. Ik betaal normaal 50€ pm en kreeg iedere maand bericht dat ik aardig klant ben ik dat ik op tijd bent met betalingen. Mijn internet deed niet zo goed en was altijd traag. Ik belde Vodafone medewerker ze zei ik doe iets dat u meer kan interneten . Blijkbaar heeft ze mijn bundel omhoog gedaan. Ik kreeg maand mei 101€ en maand juni 145€ ik belde Vodafone medewerker ze zei je simkaart moeten we blokkeren dus geen internet en geen bellen maar mensen kunnen jou wel balen en bereiken. Dat was ook niet waar. Niemand kon bellen . Ik belde weer Vodafone medewerker hij zei nee. Je simkaart is helemaal geblokkeerd. Dat vind ik raar ik betaal ook zo hoge bedrag in termijnen plus maandelijks abonnement en mijn simkaart is ook geblokkeerd. Tot 4 maanden kunnen mensen mij niet bereiken . Ik had geen geld om te betalen ik moest van iemand lenen alleen door mijn simkaart.

Vodafone medewerkers zijn niet eerlijk en elke keer zeggen ze wat anders.

Advies vragenm

Ook een klacht indienen over Vodafone?