Klacht Vodafone: vodafone niet op tijd

Klachtnummer
# 149506
Gebruiker
Hendrik
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 30 dec 2015 heb ik een 3in1abo afgesloten. Wensdatum 22 jan 2016. Nu krijg ik te horen dat ik pas 4 feb wordt aangesloten. Dit is onacceptabel. Ik heb mijn abo bij de diverse providers reeds per 1 feb 2016 opgezegd in de veronderstelling dat de aansluiting voor 1 feb 2016 gerealiseerd zou kunnen zijn ivm de wensdatum. EN ik heb begrepen dat ik mijn vrij nieuwe stereotoren naar de schroot kan brengen doordat er geen radiosignaal meer doorgegeven wordt.

De oplossing

Op 1 feb. 2016 diensten geactiveerd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?